Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg vil ikke bryte inn på tråden din men jeg må bare spørre om du er seriøs...for jeg stusset ved en av trådene dine på krangle og tenkte om dette er bare tull og tøys er det litt...tja...vel bare noen tanker...
Lilly 79 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Nei, slettes ikke tull og tøys! Jeg ble bare så irritert over svaret jeg fikk av Sibas, så jeg svarte henne på den måten. Skjøner ikke vorfor noen komenterer innleggene mine med noe som er helt irellevant for hva innlegget handlet om. JEg har masa om spå lenge, og derfor tenkte jeg å heller betale for den, ved å ringe noen! Men jeg vil ikke ringe hvem som helst i gule sider, liksom:-) Finnes jo useriøse der også.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 ja var det jeg trodde...selv har jag ringt ei dame 1 gang i mitt liv... og alt stemte skremmende... vet at eth er flink men man får nesten aldri tak i henne...ellers kan jeg ikke gi deg tips..klem
Lilly 79 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Ok... Har aldri blitt spådd skikkelig utfyllende før, bare en gang på telefonen. Der stemte ingenting, så noen er nok useriøse. Håper du ikke tolka innlegget som frekt, jeg bare svarte slik til sibas fordi jeg ville ikke forsvare det JEG tror på. Føler ikke at jeg trenger det, liksom:-) Jeg vet at det finnes klarsynte, jeg. Farmoren min var en av de, og HUN var virkelig spesiell. Men desverre er hun død nå da. Hun hadde nok ikke spådd meg uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå