Gå til innhold

Stakkars "lille" jenta mi =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho blir 3 år i november og slutta med bleie(og nattbleie) i mai/juni... Har skjedd bare noen uhell på kvelden/natta og igår skjedde det også...

Sitter her i stua og hører ho gråter og løper inn til ho.. Skjønte med en gang at ho hadde tissa i senga.. Ho blir jo sååå lei seg og tror vi blir sinte på ho, noe vi sier hver gang at det blir vi aldri når du gjør sånn. Vet at du ikke gjør det med vilje og sånn kan skje osv...

Så mens jeg var på badet med henne, vaska og fikk på ny truse, så redde pappan hennes opp senga... Men det fikk jo ikke ho med seg så når jeg da skal legge henne ned i senga igjen så roper ho ut: Neeeei jeg vil ikke ligge på tisset =( Så sa jeg; Jammen pappa har redd opp senga di,alt er tørt... (har tisselaken) Så sa ho bare Ååååå jaa =) Også sovna ho *hihi*

Er jo bare nydelig da =) Men blir jo litt lei meg når ho tror vi blir sinte på ho for at ho har tissa på seg og at ho tror ho må ligge oppi det =P Men ho er vel kanskje ikke helt våken så er vel derfor ho reagerer sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...