Miss Foster Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Du bor i Spania med mann (chilener) og 2 barn. Du er pá ferie og fár beskjed om at eksen til svigermor (ikke samboers far) kommer til Spania pá ferie i 3 - TRE - máneder. Han blir innlosjert hos dere mens du er i Norge pá ferie med barna (samboer er i Spania). Det vil si at nár du kommer nedover har du en fremmed mann pá rundt 60 ár boende hos deg og det virker som om han skal vaere der i 3 mnd. selv om det var svigermor han opprinnelig kom for á besóke. Dere har ikke fátt noen forespórsel fór han kommer pá ferie om han kan fá vaere hos dere hele denne tiden. Samboer jobber pá natt, med andre ord, du vil vaere alene med barna og en fremmed mann pá nettene. Hva hadde dere fólt, sagt og gjort?
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Snakket med svigermor. Om hun ikke vil ha han boende hos seg, så skaffer du han et billig hotell og lar han bo der.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 fifita...send gubben på dør...ikke likt deg å si ja til noe slikt...klem til deg...ps søk på matos de locos...startet en tråd i går
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde ikke gått med på det...enkelt og greit. En helg eller ei uke..KANSJE...men ike helvete om jeg hadde husa en fremmed som ikke var i slekt med ungene mine engang 3 mnd.
Miss Foster Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Jeg sa hverken ja eller nei. Visste jo like fór jeg dro pá ferie at han kom til Spania, og spurte sambo hvor han skulle bo. Sambo sa at det visste han ikke. Vel fyren bodde til mora ei ukes tid (hun bor jo pá hybel), og mens vi var i norge sá tilbód sambo han á komme og bo til oss. Spurte meg deretter, nár han var innlosjert, om jeg hadde noe i mot det. Sa da som sant var at ja det hadde jeg, da det er jeg som má vaere alene med en fremmed mann pá nattestid, og jeg synes at jeg i det minste burde fá lov til á fóle meg sikker og trygg i mitt eget hjem. Enden pá visa? Sambo sendte han tilbake til svigermor, ná oppholder de alle seg der pá dagtid (mine gutter inkludert), og ingen hverken snakker eller har ringt til meg..... Sá detta er góy. Má ellers tilfóye at jeg ikke en gang har sagt at han mátte ut av vár leilighet, men sa hva jeg fólte til sambo. Har ikke en gang mótt fyren, da sambo dro han med til mora igjen samme dag som kom nedover. Men sáklart, ná er sambo sur og tverr og har dratt inn at jeg er rasistisk mot hans familie og sór-amerikanere... hallo? Du kan tro jeg er glad for at jeg flytter snart..... fá ei pause fra alt og alle.....
Ducchini Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Vet du vennen, jeg synes du gjorde helt rett, som du sier , du har rett til å føle deg trygg i ditt eget hjem Så får heller Sambon være sur en stund, du vet jo at det går over At han beskylder deg for å være rasistisk må du bare le av, da hadde du vel ikke bodd i Spania, og vært sambo med en degos, for å si det på den måten, ha ha.... Hev deg over dette, jeg VET at du har svelga enormt mange karamellkameler i det siste, men hold ut, snart er det ny jobb og nye muligheter som venter La de være der på dagtid, så kan du kose deg med gutta dine på ettermiddagene og kvelden. Og så lenge gutta dine ikke uttrykker noen misnøye med den ordningen, så er jo det greit De kjenner jo pappan sin, og for alt vi vet, kanskje eksen til svigermora di er en grepa kar. Nei, drit i E, og kos puta om nettene du,uten fremmede menn i leiligheten Må da bli trangt med enda et voksent menneske og? Fifita: igjen har du vist deg som den sterke dama du er, stått opp for det du mener er rett for deg og gutta dine. Jeg beundrer deg styrken din. Er det noe, så send meg en mail :-) Nuss på nosen:-)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 ok fifita leser nå hva som skjedde...stolt av deg kjære... det skal bli godt å komme seg litt unna sant??? når?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå