Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 snakket med psykologen min idag om taushetsplikten... og hans sa at han har taushetsplikten, men at det er to unntak: 1. hvis jeg forteller han at jeg skal drepe noe (da er han pliktet til å melde til politiet)... greit nok 2. Grovt barnemishandling (og da er han pliktet til å melde fra til barnevernet) og det reagerte jeg på .... hva er grovt barnemishandlign? finnes det "mildt" barnemishandling? eller ikke så grovt?? hva er grensa?? for min del mishandling er mishandling...
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 tja..usikker på det der. Men grensen går vel ved å smekke fingre/ klaps på ræven..det er kansje lett misshandling?
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 hehe...den der KUNNE missforstås .. Jeg smekker ikke fingre eller gir unga ris på ræva... Grensa til psykologen gikk KANSJE ved det mente jeg.... Sånn er det når man sover LITT lite...
___ Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville tro grensen gikk omtrent der psykologen mente mishandlingen ville føre til varig skade, fysisk eller psykisk, på barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå