Mamman til Celine og Marcus Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 takke for at du spådde meg via det gratis spå på hjemmesiden din =D Er alltid noe som dukker opp eller skjer her så får jo aldri skrevet=P Men nå hadde jeg tid *hihi* Så tusen takk =) =)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hehe takk for tilbakemelding...skal si deg at av 10 jeg spår gratis hører jeg kanskje fra 2 eller 3 om jeg er heldig... Så det er alltid artig når noen er glad for det.... Ha en flott dag...
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Ja når du tar deg tid til å spå dem så burde jo de ta seg tid til å takke deg også da =) =) Men som sagt, litt hektisk her om dagen har en på 11 uker og en på snart 3 =P ) Men er vel bedre sent enn aldri ;o) Ha en fin dag du også =)
Silker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Oi, spår du alle folkene her gratis... Herregud, så snill du er a! Hvordan gjør du det? vet du om du treffer mye riktig? Dette er ikke no "frierbrev" for å bli spådd asså, bare lurer litt jeg
Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 hei du! Jeg har ikke hørt fra deg enda... som du sa sist det har vært masse frem og tilbake mellom oss og mailer som forsvunnet in thin air... (det jeg prøver å si er at jeg kommer seff til å takke og bukke med engang jeg hører fra deg!) klem Sjaman... du er en flott dama!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 bruker tarotkort og roper ut ca 1 gang i mnd når jeg har tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå