jenkas69 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Så landet tanta her også med et brak på søndag. Og jeg som denne gangen faktisk var overbevist om at jeg var gravid. Ja, jeg var faktisk nesten helt sikker, noe jeg ikke pleier å være. Så da klarte ikke jeg å dy meg, men måtte teste. Og omtrent samtidig som testen lyste negativt mot meg begynte jeg å blø, sånn bare for å virkelig understreke at alt håp var ute for denne gang. Skuffelsen var temmelig stor, og jeg lurte på om jeg noen gang skal få det til... Orker ikke tenke så langt fremover, på at hvordan skal jeg takle det hvis jeg sitter like ugravid og barnløs her også neste høst. Etter sa for ca et år siden har jeg ikke vært i nærheten av å bli gravid igjen. Men nå kjenner jeg heldigvis at jeg klarer å tenke fremover, med ny optimisme! Bare en drøy uke til EL nå tenker jeg... Og denne gangen skal vi klare det! Børster støvet av EL-testene og forbereder på ny innsats:) Vet vi er flere som har blitt skuffet de siste dagene, så vi må bare stå på, ikke gi opp for vi skal få det til snart!!
skifer Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Da står vi helt likt i syklusen,her kom og tante i dag,jeg ble glad jeg da,for jeg hadde ikke el forrige pp og dermed så visste jeg jo at det ikke var noen graviditet. Men denne pp skal gullegget sleppes:) Lykke til,moro å følge en som er helt likt i løypa:) Klem Skifer
Ine:) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Så leit at den fordømte tanta ikke kan kjenne sin besøkelsestid og skjønne at hun slett ikke er ønsket for tiden! Jeg vet det er ekstra ille de gangene man har hatt et litt større håp enn andre ganger fordi en mener det kjennes litt annerledes ut, og begynner å forberede seg på en aldri så positiv test, som dessverre glimrer med sitt fravær når en endelig har mannet seg opp for testing... I slike tilfeller blir jeg faktisk mer sur på meg selv enn på tantespetakkelet, at jeg kjenner min egen kropp så dårlig at jeg tillater meg selv å bli så grundig rundlurt... Men, det er ikke annet å gjøre enn å forberede seg på en ny pp, med de muligheter det kan gi! Vi kan ikke gi opp ennå! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå