nurkimagen.com Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 sukk...etter fødselen har det bare gått en vei med på vekta..oppover. Spiser nokså sunt, bare godteri på lørdager, fullammer. Magen er blitt myyyye større enn den var før jeg var gravid (logisk nok) - ser ut som jeg er gravid i 5. mnd enda...Jeg har tilogmed begynt å trene, jogger minimum 2 ganger i uken. Hvorfor er det slik lurer jegpå nå... Til info er jeg 164 cm og 75 kg...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 For noen går det fort, og andre trenger litt lenger tid før dem blir seg selv igjen... Har hørt mange som også sier at de ikke tok av seg noe før de var FERDIG med å amme....
pustpes Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Spiser du 4 - 6 små måltider om dagen? Består middagen av nok grønnsaker og magert kjøtt? Drikker du nok vann? Kutt ut godteriet på lørdagen og gå tur på 20 - 60 min hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå