elhingsto Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 nå har det skjedd meg 3 ganger får skikkelig vondt i ryggen og magen takvis akkurat som rier! Men så dabber de av etter en stund og dablir jeg kjempe skuffet! hvorfor er det sånn og er det noe jeg kan gjøre for å få det til å fortsette?
Bavarian Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 ikke at det har fungert nevneverdig på meg selv som er 12 dager på overtid, men jeg har hørt at å det kan hjelpe å bevege seg/gå rundt. Men de fortsetter jo bare visst det er effektive rier, kynnere gir seg jo uansett hva man gjør. Lykke til.
elhingsto Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 takk går ganske mye om dagen men har inntrykk av at riene går over når jeg beveger meg det synes jeg er litt rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå