Gå til innhold

like skuffet hver gang!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har det skjedd meg 3 ganger får skikkelig vondt i ryggen og magen takvis akkurat som rier! Men så dabber de av etter en stund og dablir jeg kjempe skuffet! hvorfor er det sånn og er det noe jeg kan gjøre for å få det til å fortsette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke at det har fungert nevneverdig på meg selv som er 12 dager på overtid, men jeg har hørt at å det kan hjelpe å bevege seg/gå rundt. Men de fortsetter jo bare visst det er effektive rier, kynnere gir seg jo uansett hva man gjør. Lykke til.

Skrevet

takk går ganske mye om dagen men har inntrykk av at riene går over når jeg beveger meg det synes jeg er litt rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...