schnuppi Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 jeg vet ikke om jeg har så lyst på jobben likevel.Jeg så en annonse og ringte i går,og da spurte han om jeg ville komme på et intervju.Jeg sa ja...men tror jeg angrer.Er det dumt å ringe og si jeg ikke kan likevel? for eksempel ta en hvit løgn om at jeg har fått et annet jobbtilbud for eksempel?!
Diva Muffin Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det er bare å ringe og høflig fortelle at du trekker deg. De kan spørre etter en grunn, men det er du på ingen måte pliktig til å gi dem.
schnuppi Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Ok..Da tror jeg kanskje at jeg gjør det. Det er en jobb som jeg tror jeg kanskje ikke passer til....Føler liksom ikke at det er noen vits i å gå på intervju heller da....
It's all about me Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Hvorfor ikke bare ta intervjuet. Kan jo tenkes at jobben er mye bedre enn du tror. Hvis ikke kan du bare si ifra på slutten av intervjuet at du ikke tror det er noe for deg alikel, eller takke nei hvis du senere får tilbud om jobben. Aldri dumt med litt ekstra intervjuerfaring.
It's all about me Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Med mindre det er jobb som telefonselger da, det er bare driten.
schnuppi Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Hmm....ja det er jo sant da. Jeg får tenke litt til på det før jeg bestemmer meg....
schnuppi Skrevet 28. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2007 Ja det er både tlf og stå ute på sånne stands eller hva de kaller det....Og jeg tror ikke at jeg vil det!!
It's all about me Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Nei, det er drittjobber så da tar jeg tilbake det jeg skrev over, he he. Ring og kanseler, he he. Antagelig er hovedtyngden av lønna hvis ike alt basert på provisjon også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå