nurkimagen.com Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 sukk...etter fødselen har det bare gått en vei med på vekta..oppover. Spiser nokså sunt, bare godteri på lørdager, fullammer. Magen er blitt myyyye større enn den var før jeg var gravid (logisk nok) - ser ut som jeg er gravid i 5. mnd enda...Jeg har tilogmed begynt å trene, jogger minimum 2 ganger i uken. Hvorfor er det slik lurer jegpå nå... Til info er jeg 164 cm og 75 kg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå