c-lotta Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Sliter med å få jenta mi å somne av sej själv. Må alltid få pupp el bäres till sömn. Har äntligen fått henne till att inte ammas på natten men har blitt så "mammig".Ingen kan ta henne lenger knappt ej pappan hennes. Hun sover ej i egen säng lenger för då bare skriker hun när hon vaknar och sommnar ej om. Det är lite slitsamt. Har pröva skrikekuren men det är fruktansvärt, hon kan nog skrika i all oändlighet.... Hjelp!!
72-modell Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hei! Skjønner at det er tøft. Vi brukte skrike-metoden, ved at bare pappan gikk inn når sønnen vår skrek, han var da 7,5 måneder. Han skrek på det lengste i 45 minutter, og da gikk pappen inn til ham og bare ga ham smokken hvert 5 min ca.... natten etter skrek han kun 20 minutter, og 3 kvelden bare 5 minutter. Så det virket bra det! Nå virker sønnen vår også mye mer fornøyd (han våknet masse om natten tidligere, nå våkner han kun i 04 tiden og får da pupp). Han sover i egen seng, på eget rom. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå