småtroll:) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Føler det er strikkepinner som blir stikket oppi der nede...er så vanvittig vondt...mye nedpress og kynnere... er i uke 38 i morgen...kan dette være begynnelsen på noe???
conney skal ha nr 2:) Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 kan være modning, det sa de til meg.. det startet sånn i uke 36 med meg.. Men jeg håper din modning tar fortere tid enn min... lykke til ps: jeg er 39+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå