Gå til innhold

min slimpropp har gått:) endelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 10 dager masrier og mensenvondt, så i dag kom rester av slimproppen, masse slim, ser ut som " snør" det kom ganske mye også, så nå håper jeg at ting er i gang ellers blir jeg sprø, men 4 dager igjen til termin, så dette er jo et godt tegn:)

lenge leve fullmånen i natt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til - misunner deg som er så nær en fødsel!

Skal krysse fingrene for i natt! :0)

Skrevet

Lykke til! (vil ikke ødelegge gleden din, men slimproppen min gikk for 3 uker siden og jeg er her fortsatt 12 dager over termin). Det kan ta litt tid, så ikke bli for skuffet..

Skrevet

Gratulerer! Ja naa er det ikke lenge igjen, garantert!

:-D

Lykke til!

Skrevet

Krysser fingre og tær for at det skjer noe snart nå da!

Min gikk i går...spennende dette nå :o)

Skrevet

jeg har mye vondt i dag..

mamma fortalte meg at når hennes slimpropp gikk om morgenen med min bror så fødte hun på natte..til nå er jeg veldig lik henne, men det vil tiden vise..har ingen forhåpninger..

lykke til milla-baby. du har vell oxo termin 1 sept:)

Skrevet

Takk for det! ;o) jepp, termin 1.sept jeg å :oD

Får håpe du er lik din mor her også da! hehe

Både min mor og min søster fødte ganske på termin, så da gjør vel kanskje jeg også det...

Ønsker deg masse lykke til i natt hvertfall! hehe ;o)

Skrevet

Gratulerer så masse med gått slimpropp:) ønsker deg lykke til og håper du får se det lille nurket ditt snart:) er en smule utålmodig sjølv no men eg er bare i slutten av uke 29 så eg har masse tid å gå på håper eg:)

Skrevet

Oioioi! Lykke til!!!

Skrevet

jeg ser på det som et tegn uansett jeg! forrige gang gikk slimproppen 02.30 og vannet 04.00 så hos meg hadde det nok meg fødselen å gjøre=) barnet var ute 16 timer etter, men tia gikk utrolig fort=)

lykke til! håper du snart er igang=)

Gjest Renate&nydelige christina
Skrevet

Hører ikke til her enda iallefall...:-) meeen, spennede da..kjenner meg veldig godt igjen!

Her gikk slimproppen en fredag og jeg fødte jenta mi på søndagen!

Det var fullmåne også....8 oktober 2006:-)

Skrevet

Har enda litt slim som kom i natt, men ingen baby her enda, men har jo bare 3 dager til termin da.såå:)

håper så inderlig den kommer til da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...