lille_sol Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Begynte på Cerazette for 2 dager siden (første mens-dag) og i går kveld begynte jeg å få vondt i hodet, og i dag har jeg det også.. kan det være p-pillene som gjør det? Dette skal jo liksom være pillen for de som har migrene osv osv... Bør vel selvsagt bruke pillen litt lengre for å kunne konkludere med at den er skyld i hodepinen, men lurte bare på om noen andre har fått det? Eller hvilke bivirkninger som dere har fått?
Giftmamma med2jenter Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 jeg hadde det.. måtte slutte med det etterhvert..
fox`y Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 jeg hadde ganske kraftig hodepine når jeg gikk på cerazette,vær dag faktisk.. men jeg fikk mye bivirkninger å jeg da... nå orket jeg ikke prøve de en gang,så satte inn spiral istede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå