Gå til innhold

Hodepine av Cerazette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på Cerazette for 2 dager siden (første mens-dag) og i går kveld begynte jeg å få vondt i hodet, og i dag har jeg det også.. kan det være p-pillene som gjør det? Dette skal jo liksom være pillen for de som har migrene osv osv... Bør vel selvsagt bruke pillen litt lengre for å kunne konkludere med at den er skyld i hodepinen, men lurte bare på om noen andre har fått det? Eller hvilke bivirkninger som dere har fått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det.. måtte slutte med det etterhvert..

Skrevet

jeg hadde ganske kraftig hodepine når jeg gikk på cerazette,vær dag faktisk.. men jeg fikk mye bivirkninger å jeg da... nå orket jeg ikke prøve de en gang,så satte inn spiral istede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...