Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Det er jo slik...hadde vi hatt 10.000 mindre i mnd tror jeg vi hadde klart oss bra da og...men jeg kjøper og kjøper og kjøper... Flere som har det slik??? Jo mere penger jo mere shopping.. Og egentlig kunne man brukt mindre om man virkelig passet på...
1881 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Sett av penger til sparekonto/fond hver eneste måned når pengene kommer inn på konto. Da bruker du mindre penger og har penger engang du virkelig trenger dem! Vi har selv på litt over 1 år spart utrolig nok 60000 kroner som kan brukes på hjemmet, evnt nye sykler til ungene eller noe annet! Syns det er så kjekt og ha litt til overs!
fox`y Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 ja d blir nokk mye mere handling når mann har litt ekstra ja.. skulle ønske vi hadde litt ekstra istede for å ligge etter me betalinger,men trøster meg me d at d må jo bli bedre:O)
Mrs. Bouquet Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Ja vi har brukt masse masse penger i år, men nå er det slutt. Har en god slump i fond, men de regner vi ikke med i det daglige.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Har både fond og sparekontoer....samt noen aksjer og forikringer så det svir...men tar meg jo i å kjøpe tull og tøys innimellom hehe...
mor alve Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 gurselov og høre at andre har det sånn.....prøver og tenke litt over det,men klarer ikke skjerpe meg.har faktisk regnet på at hadde jeg sluttet og handle alt jeg egentlig ikke trenger så hadde jeg nok hatt 100.000,- på spare konto på ett år....det sier mye.hadde blitt mye fin ferie på det
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Ingen problemer med å spare litt...alltid penger lagt til side i tilfelle det skulle dkke opp noe uforutsett... Nå blir det spart litt mindre pga at vi skal pusse opp huset..men sparer jevnt og trutt uansett :-) INgenting er 100% her i livet...hvis feks mannen min hadde blitt langvari sjuk og kansje ufør så hadde vi fått merka det..er godt forsikra..men alikevel..det kan ta tid å få penger utav forsikringsselskapene..så da er det greit å ha en god slump penger på bok til de faste utgiftene som går sin gang uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå