Gå til innhold

Føler meg som en dårlig mor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag år jeg gikk i fra sønnen min i barnehagen, gråt han sine modige tårer. Han skrek og hylte og tårene spruta!!!:=( Andre som har opplevd at barna er hysterisk den første tida i barnehage??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ja jeg har opplevd det, og det skjærer en jo langt inni hjertet å gå fra de små når de gråter. Du kan trøste deg med at sikket 90% av alle foreldrene i barnehagene har opplevd det samme. Det går over... Nå koser min gutt seg i barnehagen -er der tre dager i uka.

Men jeg har full forståelse for at du føler deg ille til mote akkurat nå, men du er IKKE en dårlig mor!!!

Skrevet

Det river i hjertet når de gråter ja, men trøst deg med at det går som regel fort over når du har gått :)

Skrevet

Har hatt det samme problemet i 1 mnd nå. Dette er 2. året sønnen min går i bhg, men etter sommer har det vært vanskelig å begynne i bhg igjen. Og hverdag opplever jeg at han skriker etter meg og rekker ut armene etter meg. Får tårer i øyene når jeg går ut porten, men jeg må. Så derfor prøver jeg å smile oppmuntrende til han og sier hadet på en munter måte, slik at han skjønner at det ikke er så ille alikevel. Sier også at mamma kommer og henter deg senere idag.

Og takket være mye støtte fra personalet, går det faktisk mye lettere nå. Har fått mye oppmuntring fra dem, og mye rapport hverdag. Og det hjelper kjempe mye.

Så stå på du. Komme til å gå over. Tar bare litt tid.

Skrevet

Du bør absolutt ikke føle deg som noen dårlig mor, for det er du ikke! Her har lille grått hver gang vi har levert henne (frem til de to siste gangene) ho har skreket så ille at ho omtrent har spydd, ho klamret seg til meg, gråt og gråt, hiksta og ville ikke være der. Det knuste hjertet mitt totalt,men samtidig så vet jeg at ho ikke kan få det bedre noe annet sted enn akkurat der. Nå går det såååå fint! Grunnen til at det gikk fint første gangen var at da hadde ho ny sekk, var sååå stolt, og hadde noe å vise de frem:) Hvor gammelt er barnet? Kanskje du kunne gjort det samme? Feks nytt regntøy, nye støvler, nye sko, etc.

Masse lykke til ihvertfall, det går seg til, jeg lover!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...