Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Nøstebarn er dyrt og fantastisk. Til barnahage barn, og det er andre runde vi bruker det nå, har vi masse Tom og Trine. Det holder seg i vask. Janus er jeg også fornøyd med, og norway knitting.
LegallyBlond Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Nøstebarn sitt liker jeg best, men det er dyrt så bruker mye Janus sitt. Er veldig fornøyd med det også. Har litt Tom &Trine, er helt ok.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Nøstebarn sitt - uten tvil! Men - vi har ikke råd til å kjøpe kun derfra, så vi kjøper også mye fra Janus, synes de har utrolig gode ullklær :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Nøstebarn uten tvil! Men som mammamomsen?(ble nicket riktig mon tro?) har vi ikke råd til KUN nøstebarn. Blir en del Joha og Janus her også.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Obs, eller andre barneforetninger
Gjest Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 eller www.kidsfashion.no www.loevebarna.no www.krabaten.no
mysig Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Nøstebarn er eg veldig glad i, men synes også det er dyrt så eg kjøper en del Tom og Trine fra Sparkjøp og litt Janus. (Men etter min mening er Janus sine plagg ganske store i størrelsen så de blir som regel for store. Og eg liker best ullbodyer som holder bleia på plass) Eg er forøvrig veldig nyskjerrig på de nye produktene til Janus, Krinkelull, noen som har sett dem i butikken??http://janus.no/default.asp?id=875 Eg må vel innrømme å ha litt dilla på ullklær, har booket meg homeparty med Krokofanten når nyhetene kommer inn der..
Sylteflesk Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Jeg liker Janus babyull best, men må ha en størrelse mindre enn i andre klær. De er veldig store i størrelsen. Fås også kjøpt på Barnas Hus i tillegg til de som er nevnt over her.
vårspiren Skrevet 28. august 2007 #14 Skrevet 28. august 2007 Janus er favoritten her! bestilte akkurat en ladning for 2250 kroner på krabaten.no Da har vi for høsten og vinteren. Bestilte samme i fjor, og var kjempefornøyd!
6789101112 Skrevet 28. august 2007 #15 Skrevet 28. august 2007 Ullundertøyet i ull og silke fra Safa er fantastisk. Selges bl a på Bogerud, men er dyrere enn Janus sitt ulltøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå