Gå til innhold

hva slags ullklær til unger syns dere er best??u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom og Trine (Sparkjøp) og Nøstebarn

Skrevet

Nøstebarn er dyrt og fantastisk. Til barnahage barn, og det er andre runde vi bruker det nå, har vi masse Tom og Trine. Det holder seg i vask. Janus er jeg også fornøyd med, og norway knitting.

Skrevet

Nøstebarn sitt liker jeg best, men det er dyrt så bruker mye Janus sitt. Er veldig fornøyd med det også. Har litt Tom &Trine, er helt ok.

Skrevet

Nøstebarn sitt - uten tvil! Men - vi har ikke råd til å kjøpe kun derfra, så vi kjøper også mye fra Janus, synes de har utrolig gode ullklær :-)

Skrevet

Nøstebarn uten tvil! Men som mammamomsen?(ble nicket riktig mon tro?) har vi ikke råd til KUN nøstebarn. Blir en del Joha og Janus her også.

Skrevet

hvor får man kjøpt janus da?

Skrevet

Obs, eller andre barneforetninger

Skrevet

eller

www.kidsfashion.no

www.loevebarna.no

www.krabaten.no

Skrevet

Nøstebarn er eg veldig glad i, men synes også det er dyrt så eg kjøper en del Tom og Trine fra Sparkjøp og litt Janus. (Men etter min mening er Janus sine plagg ganske store i størrelsen så de blir som regel for store. Og eg liker best ullbodyer som holder bleia på plass)

Eg er forøvrig veldig nyskjerrig på de nye produktene til Janus, Krinkelull, noen som har sett dem i butikken??http://janus.no/default.asp?id=875

Eg må vel innrømme å ha litt dilla på ullklær, har booket meg homeparty med Krokofanten når nyhetene kommer inn der..

Skrevet

Jeg liker Janus babyull best, men må ha en størrelse mindre enn i andre klær. De er veldig store i størrelsen. Fås også kjøpt på Barnas Hus i tillegg til de som er nevnt over her.

Skrevet

Janus er favoritten her! bestilte akkurat en ladning for 2250 kroner på krabaten.no

Da har vi for høsten og vinteren. Bestilte samme i fjor, og var kjempefornøyd!

Skrevet

Ullundertøyet i ull og silke fra Safa er fantastisk. Selges bl a på Bogerud, men er dyrere enn Janus sitt ulltøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...