Gå til innhold

Noen som har nr til noen GODE spådamer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så skikkelig lyst på en spåopplevelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Ring dette nr: 980sucker. Hun er kjempe flink.

Skrevet

Ok, han må jeg prøve!

Skrevet

Ikke meningen å tråkke på tærne dine, men jeg mener virkelig at disse spådamene driver med svindel og juks. Jeg syntes det er dårlig å basere inntekten sin på å bedra folk.

Skrevet

Nå ringte jeg han du foreslo, og han var jo dritbra!!

Alt han sa stemte:

-Du er depressiv og lettlurt

-Du blir ALDRI gravid

-Det er pisskaldt på Hitra

-Hunden din trenger å luftes.

Så takk for anbefalningen, nå falt alt i perspeltiv!

Koooooz

Skrevet

Da har du jammen blitt godt lurt! For dette var nr til en spåKONE! :-)

Skrevet

Å dæven.. Da var det morgenstemmen til ei Whiskydrikkende storrøyker jeg møtte i såfall.

Men det forklarer jo at han presenterte seg som Laila:-/

Skrevet

Der ser du hvor pengene går. Jeg hadde ikke hatt råd til å drikke whisky til frokost iallefall.

Skrevet

Ikke jeg heller. Men det er nok fordi jeg har så høye telefonregninger.

*lurerpåhvorfor*

Skrevet

Døhhh, Du har jo nr mitt da !!!! ;o))

Skrevet

Hmnæh, jeg tror ikke de gode spådamene har telefon. Jeg tror de er opptatt med å sitte kaklende på sopelimen sin oppå en vulkan et sted. Men jeg ble spådd av ei dame som gjorde det med slik stil at det var verdt penga en gang - hun bodde forresten på siden av en vulken. Kan gi deg adressen om du vil - flybilletten ligger nok på 7500,- i lavsesong, men hva gjør man ikke for kvalitet, liksom.

Skrevet

Hehe, ja den vulakanturen trur jeg jeg dropper.

Er redd de jeg..

Cat, du var jo ikke her! Selvfølgelig er du den beste av de beste snuppa mi:-)

Skrevet

Vulkanene eller spåkjerringene? Vulkanen har ikke vært aktiv på hundre år, skjønt det auler av de som er det også i området. Men de har ikke utbrudd så ofte og det var bare et par ordenlige jordskjelv mens vi bodde der. Spåkjerringa var råskummel, men tøff som toget og tilbød dessuten litt svart magi for en billig penge. =)

Skrevet

Den svarte magien lokker, jeg må si det!

Selv om en vulkan ikke har vært aktiv på aldri så lenge, kan du banne på at den spyr når jeg kommer.

Skrevet

Den dama lokket meg ihvertfall, jeg kan ta følge med deg lilly over vulkanen, gulper den plutselig i vårt nærvar så er vi ihvertfall ikke alena. ;o))

-<<-, hvor sånn eksakt er dette?

Skrevet

En landsby som heter Zunil. Guatemala. De dyrker en ikke-autorisert katolsk helgen der, Maximón, som har både onde og gode sider. Paven er neppe veldig begeistret, men slikt får man for å forsøke å omvende indianske befolkninger med ganske saftige religioner fra før av. I hvert fall har de et broderskap i landsbyen som passer på Maximón, representert av en stor tredukke i svarte klær. De flytter ham fra hus til hus så han ikke skal bli stjelt, og ofrer sprit og sigarer til ham. Og i Maximóns hus kan man bli spådd, om man blir funnet verdig til å slippe inn - noen av vertsfolka hans kan være litt vrange.

Det er såpass heftig at det klart er verdt de omtrent tjue kronene de skal ha for bryet, selv for de av oss som ikke tror på spådommer for fem øre. =)

Skrevet

Wow, stilig!! Guatemala eller Mellom Amerika i seg selvt er et reisemål jeg har på SKAL dit listen min. Håper å få besøkt maximòns hus en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...