Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har hatt sønnen min hjemme fra barnehagen siden Tirsdag nå, en uke i morra. Han hadde feber et par dager, sånn at han var varm og slapp. Men godt humør og god apetitt. Etter et par dager ble han bra, men så fikk han litt diarè.. Han hadde det senest i går kveld. Virker helt frisk eller. Flyr rundt her som en strikk.... Bør jeg bekymre meg mer, eller er det noe jeg bør tenke på? Det er så og si første gang han har vert syk. Takk !
så var vi 4 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 hmmm, hvor gammel er han og har han nettopp starta i bhg? Hvis allmenntilstanden er bra ville jeg ikke bekymra meg. Min gutt har vært syk i nesten 2 uker med litt feber, litt diare og forkjølt.
3b@rn Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hei! Det høres jo ikke ut som om han er veldig syk. Ganske vanlig forløp det der for unger som får en liten infeksjon av no virus eller greier. Diaré kan han vel godt få som følge av slike infeksjoner også. Allmenntilstanden er det du ser det best på, om han er skikkelig syk eller ikke. Dersom han flyr rundt, som du sier, så høres det jo ikke ut til å være noe mer fare på ferde enn en liten virusinfeksjon som er i ferd med å slippe taket. Du kan jo prøve å gi ham litt Biola. Det kan gjerne stabilisere magen. Jeg er ikke lege eller har annen medisinsk fagbakgrunn. Har imidlertid tre gutter, så litt erfaring har jeg kanskje. MEN - dersom du føler deg usikker og gutten får dårligere allmenntilstand, så kan du jo alltids ta en telefon enten til lege eller helsestasjon. Lykke til - han høres ut som fin kar!
pustpes Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville sendt han i barnehagen, han kommer til å kjede seg hjemme hvis han flyr rundt som en strikk hjemme. ring og si at du vil levere han snart.
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 Tusen tusen takk for svar !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå