SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Helst siden fødselen har gutten vår sovet i en bag i stua om dagen. Nå begynner han å bli for stor for bagen (han er 5 mnd). Er det da greit at han sover i senga si også om dagen. Trodde egentlig at det ikke var bra, fordi det å sove i senga betyr for han at det er natta og at han bare bli forvirret om han også sover der om dagen. Lurte på om vi kanskje skulle kjøpe et lekegrind i stua slik at han kan sove der?! Noen erfaringer? Sover deres barn i senga om dagen?
En liten mamma Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hedda kan gjerne sove i senga på dagtid, ho blir ikke forvirra av det. Vi gjør jo ingen av kvelds-rutinene før ho legges for en nap på dagen. Og så trekker jeg ikke ned rullegardinet, så rommet er helt lyst. Og i tillegg er det jo helt andre lyder i huset på dagtid enn det er på kvelden. Ho sover godt i senga dag som natt. Ellers sover ho også ofte i vogna.
bodøjente Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jenta mi sover aldri inne på dagtid, bortsett når hun har feber. Sover alltid ute i vogna si og får frisk luft.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Her sover gullgutten i senga si.Har prøvd å hatt ham i vogna,men da vil han ikke sove.Eneste gang han sover i vogna,er hvis den triller og jeg kan jo ikke trille hele luren hans.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Alva sover og i senga si på dagen. Har gått helt fint det! Har alltid vinduet åpent i rommet hennes for frisk luft, bruker det stort sett kun til soving.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Gutten min sover alltid ute i vogna si...... Sovner som en stein og kan ligge ganske lenge å bare slappe av der etter han våkner. Så det tar jeg som et tegn på at han trives i vogna: )
vi blir 4 :o) Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 lillegutt sover alltid i vogna si.. vi valgte dette for å skille mellom dag og natt, men også for å ikke gjøre han avhengig av å sovne i en seng. Det er jo upraktisk hvis man ikke kan dra bort fordi den lille må ha en seng å sove i.. han sover mye lengre ute også, der det er frisk luft og litt jevn støy..
Mamman til M&E Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Sover både i sengen og i vognen på dagtid men sover definitivt bedre i sengen sin. Har ikke merket at det har betydd noe for nattesøvnen.
mammasgo`jente Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Vi har nettopp begynt å legge snuppa i senga på dagtid. Sover ikke i vogna uten at jeg triller... SLitsomt å stå å rugge vogna hele tiden... Hun sover mye bedre i senga og har ikke merket at det forstyrrer nattesøvnen på noen måte. Har faktisk blitt bdre, for hun roer seg raskere i senga på kvelden etter at hun begynt å ligge der litt oftere. SKjønner at her skal det soves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå