Gå til innhold

når begynne med sko til babyen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

når de reiser seg med støtte?

når deg går selv med støtte av gjenstander?

når de går uten støtte?

hvilke sko, og hvordan finne str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal ikke bruke sko før de kan gå av seg selv..

Du kan evt kjøpe tøfler på tinyzone.dk eller alveslottet.no de gir litt støtte samtidig som ungen lærer seg å finne balansen selv..

Skrevet

Fysioterapauten på helsestasjonen her sier at barna ikke trenger sko før de kan gå, og da kun som beskyttelse til foten. Innendørs er det best for foten å være barføtt eller bruke sokker med antiskli.

Skrevet

Når de går stødig og helst har gjort det i 2-3 uker :-) Størrelsen må du få noen i en skobutikk til å finne, er kjempeviktig at de små har sko i perfekt størrelse!

Skrevet

Vi kjøpte slike skinntøfler da snuppa begynte å åle seg rundt og reise seg opp. Bruker de når ho sitter i vogna og når ho leiker seg på steder som ikke er hjemme (kafeer, hagen og slikt). De er kjempefine! Kommer nok ikke til å bruke sko med såler før ho kan gå ordentlig.

Noen eksempler på slike sko:

www.shooshoos.dk

www.robeez.co.uk

Andre merker er Starchild og Li'l Joe, Exit-butikkene har også noen.

Skrevet

Men hva har dere på ute i sandkassen da? Eller er dere ikke i sankassen kanskje. Jeg har brukt regnvotter en stund, men ser nå at han på 10 mnd trener noe mer. Jeg kommer til å finne frem joggeskoa til storebror og la han ha dem på seg når vi er ute. Han står jo hele tiden og det kan blir vont uten en skikkelig såle.

Alt med måte sier nå jeg. Inne er det best barrføtt, men ute i regn og vind, må de ha noe skikkelig. De hjelper deg i butikken med størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...