Gå til innhold

Når byttet dere fra sprinkelseng til stor seng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita som ble to år i sommer. Oppdaget i dag at hun nesten klarer å klatre ut av sprinkelsenga. Hadde ikke tenkt å bytte til stor seng før hun var 2 1/2 (da skal lillebror overta sprinkelsenga). Men vi bør kanskje gjøre det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal kjøpe ny seng til henne nå, og hun fyller 2år til søndag:o)

Skrevet

Da tulla var 1,5 år, da klatra hun ut av sprinkelsenga.

Skrevet

Jenta vår hadde en periode når hun var rundt 22 mnd hvor hun klatret ut av senga på kvelden. Jeg var frustrert og visste ikke hva jeg skulle gjøre til det en dag var slutt. Det er nå 4 måneder siden sist hun klatret ut av senga så jeg satser på at vi kan vente til hun er 2,5 - 3 år før vi skifter seng.

hun klatret ut av senga 1-10 ganger hver kveld i flere uker, men så sluttet hun plutselig. Vet ikke hva som gjorde at hun sluttet, men jeg er veldig glad for det for det var utrolig travelt på kveldene.

Skrevet

Vi byttet da hun var 2 år og fire måneder. Hun klarte fint å klatre ut av sprinkelsengen før den tid, men hun gjorde det ikke. Dvs. hun gjorde det et par ganger, men da var hun ferdig med det. Det var bare en fase, og det holdt visst å vite at hun kunne klare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...