Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Synes jeg sier NEI hele dagen til mini på 11 mnd.,men har hørt man bør ha få men viktige NEI...men det er jo sååå mye han ikke bør og skal gjøre... Hihi,håper dere skjønner hva jeg mener...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Nei til å ta på peisen og komfyren Nei til å slå Nei til å bite
så var vi 4 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Å skru på komfyren og ri på katta er absolutte nei, ellers går det mye i Æsj (mest fra gutten )
yasmina Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 NEI til aa slaa, bite og rive i haaret NEI til aa rive i stykker avis og saa spise den NEI til aa gaa i kjoekkenskapet under vasken NEI til aa sku av TV naar storebror ser paa. Ellers saa gaar det mye i "vaer snill med storebror" og "aesj"
så var vi 4 Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Også er det absolutt nei å leke med tisseluren til hunden (må ikke glemme det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå