Gå til innhold

Hva er deres "NEI"!!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg sier NEI hele dagen til mini på 11 mnd.,men har hørt man bør ha få men viktige NEI...men det er jo sååå mye han ikke bør og skal gjøre...

Hihi,håper dere skjønner hva jeg mener...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei til å ta på peisen og komfyren

Nei til å slå

Nei til å bite

Skrevet

Å skru på komfyren og ri på katta er absolutte nei, ellers går det mye i Æsj (mest fra gutten :D)

Skrevet

NEI til aa slaa, bite og rive i haaret

NEI til aa rive i stykker avis og saa spise den

NEI til aa gaa i kjoekkenskapet under vasken

NEI til aa sku av TV naar storebror ser paa.

 

Ellers saa gaar det mye i "vaer snill med storebror" og "aesj"

Skrevet

Også er det absolutt nei å leke med tisseluren til hunden (må ikke glemme det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...