Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Må kjøpe pose til lillegutt som han kan ha til vinteren, men er så usikker på hva vi skal kjøpe. Føler at lammeskinn er best, pga av skinnets "kvaliteter", men har jo aldri prøvd noen av de så vet ikke... Vi har en vår/høst pose med fleece inni som vi brukte med en gang han var født. I den ble han ofte klam, og posen "pustet" ikke så det ble jo altfor varmt nedi den...
Mrs. Bouquet Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg anbefaler odenwälder lammy xl. Det er en dunpose med lammeskinnsinnlegg, vann og vindtett, vaskbar på 60 grader omman tar ut skinnet. Kjøpte en lammeskinnspose også,(teutonia) men den blir liksom ikke så lun rundt halsen som dunposen. I tillegg er den veldig varm her på vestlandet, og den tar stor plass i små vognbager. Bruker lokket til den i bunnen av vogna av og til, passer perfekt.
LegallyBlond Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 enig med hun over, odenwälder lammy xl er en veldig god pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå