Gå til innhold

Hmmm, angående svømmeundervisning på skolene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er jammen stor forskjell rundt i kommune angående dette, hvor ofte de har det osv...

Er det bare her de har svømmeundervisning på alle klassetrinn??

Fra 1 - 7 klasse har de svømming HVER uke!!!

(ja, til og med ungdomsskolen har svømming halve året :))

:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss hadde hele barneskolen det, med untak av foersteklassingene. Paa ungdomsskolen ( hvor jeg jobbet ) hadde vi iallefall svoemminig i 8. og 9 klasse. Husker faktisk ikke hva de hadde i 10.

Men paa ungd.skolen var det annenhver uke, tror det var slik de siste aarene paa barneskolen ogsaa.

Skrevet

Så heldige dere er. Her er det kjempe dårlig ,eldste jenta fikk kun svømming i 3 klasse .Det værste er at det er nabokommunen(bor ikke du i Seljord?)og vi i Nome

Skrevet

Stemmer at jeg bor der ja ;)

Ja, et år med svømming er for dårlig. Og det blir lagt så mye vekt på at unger i dag ikke kan svømme ( ikke bra nok i allefall, og altfor sent) da, er det utrolig viktig å lære det da! ;0)

Synes kommunen her er flinke til det, og ungene er heldig ja. Selv om timen går fort, så blir alle unger vandt til vannet, og begynner å svømme tidlig. :0)

Skrevet

vi driver å sjekker med kommunen her om å leie en svømmehall 1time i uke.Er 3-4 familier som skal leie sammen.da håper jeg at minstejenta på 6 år også kan prøve å svømme litt over vann,nå klarer hun bare å svømme under.

Skrevet

Send ungene på svømmekurs på fritiden da!

Skrevet

Her på vår skole har de bading en gang i uken fra 1 klasse og til de går ut 10 klasse. Har eget basseng på skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...