Rusketuska Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Ser at det er jammen stor forskjell rundt i kommune angående dette, hvor ofte de har det osv... Er det bare her de har svømmeundervisning på alle klassetrinn?? Fra 1 - 7 klasse har de svømming HVER uke!!! (ja, til og med ungdomsskolen har svømming halve året ) :0)
yasmina Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hos oss hadde hele barneskolen det, med untak av foersteklassingene. Paa ungdomsskolen ( hvor jeg jobbet ) hadde vi iallefall svoemminig i 8. og 9 klasse. Husker faktisk ikke hva de hadde i 10. Men paa ungd.skolen var det annenhver uke, tror det var slik de siste aarene paa barneskolen ogsaa.
3stk Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Så heldige dere er. Her er det kjempe dårlig ,eldste jenta fikk kun svømming i 3 klasse .Det værste er at det er nabokommunen(bor ikke du i Seljord?)og vi i Nome
Rusketuska Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Stemmer at jeg bor der ja Ja, et år med svømming er for dårlig. Og det blir lagt så mye vekt på at unger i dag ikke kan svømme ( ikke bra nok i allefall, og altfor sent) da, er det utrolig viktig å lære det da! ;0) Synes kommunen her er flinke til det, og ungene er heldig ja. Selv om timen går fort, så blir alle unger vandt til vannet, og begynner å svømme tidlig. :0)
3stk Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 vi driver å sjekker med kommunen her om å leie en svømmehall 1time i uke.Er 3-4 familier som skal leie sammen.da håper jeg at minstejenta på 6 år også kan prøve å svømme litt over vann,nå klarer hun bare å svømme under.
Ingen_nick_ledig Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Send ungene på svømmekurs på fritiden da!
Har tre søte små Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Her på vår skole har de bading en gang i uken fra 1 klasse og til de går ut 10 klasse. Har eget basseng på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå