Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har så lyst til å se en video av en fødsel før jeg ligger der på sykehuset selv.. Kjekt å vite sånn ca hva en går til.. Har leita på youtube, men finner bare sånne der de kun filmer hodet til mora når det skjer.. Vil ha en realistisk virkelig film jeg... Noen som kan hjelpe..?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Dytter litt på denne jeg, for dette vil jeg også ha :-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 ....hvem i alle dager vil se en sånn film...? Grøss...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 dytt.....hvorfor vil dere se noe sånt? Din fødsel blir uansett unik..ikke plag deg selv med å se en sånn film..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Jeg kan anbefale en film jeg lånte på biblioteket, det er den eneste filmen som er godkjent av norsk jordmorforening, og jeg synes den var veldig flott å se. Fikk følge to par helt fra rie-start hjemme, og til babyen var ute. Var veldig skeptisk i begynnelsen selv til å se film om noe slikt, men denne flmen synes jeg var fin og naturlig. Måtte tørke en tåre i øyekroken;o) "Mitt første svangerskap", de har den helt sikkert på biblioteket der du bor.
utrolig 2007 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Hei her kommer en link som ikke er helt sånn du vil ha, men jeg synes denne er veldig fin og rørende jeg da. Blir litt rørt jeg da..... :-) http://video.google.com/videoplay?docid=4923863302629805090
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå