MissiCippi Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Ja, ja.. Vi får ta en liten undersøkelse på om fullmånen virkelig fungerer!! Jeg har min egen termin i morgen (men 9 dager til ultermin..).. Skriv her i morgen om hvordan d gikk i kveld/natt! Kanskje noen treffer blink i kveld:-) Lykke til da, jenter:-)
Lene83*har født* Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jepp vi kan alltids håpe jeg har 6 dager til termin og venter noe forferdelig..hehe.. Får tro at fullmånen kan ha sin innvirkning. Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Spennende! Ihvertfall for dere som er SÅÅ nære fødsel.. Lykke til i natt da! Bare ikke varulven kommer.. :0)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Ja, slenger meg på denne og ønsker alle som har termin rundt nå lykke til:-) Selv har jeg 26 dager igjen til termin, så får vel vente til neste fullmåne før jeg begynner å håpe på noe! Men lykke til:-)
Tpop Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Dumt spm, men er det fullmåne i to netter? Har ikke peil på det der. Vil gjerne at fullmånene funker ja. Var noen som skrev at det var fiskens mnd (aner ikke jeg men)eller noe og jeg er jo fisk også så vi får sjå
Frøysa Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Jeg er 8 dager på overtid, og det hadde vært så deilig om fullmåne virkelig hjalp!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Jeg har termin i morgen så det kan for så vidt være spennende, men jeg forholder meg relativt nøkternt til sånne ting. Har allerede hatt to bomturer til føden så det skal litt til for at jeg nå skal tro at jeg faktisk kan føde snart. Men leste i aftenposten at det er fullmåne 3 netter på rad så det er flere muligheter. Og hva var det med at det var "fiskens tegn"? Selv om jeg ikke tror så mye på sånt så ble jeg litt interessert. Er selv fisk og ekstremt keen på å føde så jeg kan begynne å tro på mye rart tror jeg...
Aylinah Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 beklager å måtte skuffe dere,men den fullmånen var natt til i dag Var et bare jeg som så den store flotte månen i går hehe.... Får håpe det kommer senvirkninger da jenter hehe
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 du skuffer ikke oss for fullmånen er idag 28.aug.. http://vikjavev.no/ver/
Aylinah Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Hmm,stormåne i dag å da...merkelig...jaja hehe Lykke til anymway
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Det er mulig det var fullmåne i natt men sjekk aftenposten.no og været så vil dere se at det er fullmåne tre netter på rad så hvis det var det i natt til i dag så er det nok en ny mulighet natt til i morgen og overimorgen... ikke det at jeg tror nevneverdig mye på det med fullmåne. Men detaljene får i de minste være riktige... Lykke til uansett...
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Krysser fingrene for oss!
MissiCippi Skrevet 28. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. august 2007 Noen sa at d var fullmåne kl. 12.30 i dag! He, he.. Temmelig nøyaktig.. Vi får se hvem av oss som fortsatt er tykke og feite i morgen tidlig:-) Lykke til i natt, alle sammen!!
Tpop Skrevet 28. august 2007 #14 Skrevet 28. august 2007 Jeg så et innlegg bare angående det med fiskens tegn. Jeg mente også at det var fullmåne i går, men samtidig at det er fullmåne i flere netter... Jeg var nesten sikker på at jeg skulle føde i natt da jeg hadde så mye vondter i går, men den gag ei. Hatt sånn i dag og men det utvikler seg ikke til noe mere så får bare vente gitt:)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 28. august 2007 #15 Skrevet 28. august 2007 Ja, så venter vi på fullmåneeffekten da... Noen som har merket noe????Jeg er syv dager over i dag, og har ikke det minste lille tegn på at noe er i gang. Hadde håpet sånn på denne fullmånen alle snakker om.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 28. august 2007 #16 Skrevet 28. august 2007 Sorry babes, men det er ingen statistikk som viser flere fødsler ved fullmåne... DESSVERRE! Mener ikke å ta fra dere håpet. Bare opplyse om det jordmødrene ved mitt sykehus forsikret meg om sist. Men vi kan leve i håpet om fødsel snart likevel! Lykke til alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #17 Skrevet 28. august 2007 På barselavd her har de en tavle hvor de fester en knapp for hvert barn. Der henger også en knapp for fullmåne. Den tavlen viser faktisk flest fødsler i dagene _etter_ fullmåne! Tilfeldig eller ikke. Men det gjenntok seg hele veien
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #18 Skrevet 29. august 2007 Kanskje fordi det hele starter ved fullmåne? .. etter en romantisk middag ved fullmåne? ...og så ni måneder (fullmåner) senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå