Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 kun 11.2 grader ute nå. vet det blir varmere ut på dagen men det tar lengre og lengre tid før varmern er god hver dag pluss at lufta er blitt litt spissere enn den var for bare noen dager siden. sikkert tegn det. ja så får vi noen supre sommer dager til men det har begynt. og jeg venter jo fortsatt på den solfylte sommeren som regnet bort.
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Sukk..ja...her har løvet så smått begynt å gule/rødme også.... :-( Føler meg snytt for sommeren..fikk ikke mange dagene med skikkelig sommervær :-(
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 ja jeg var lovet at jeg skulle få meg en sommer dag med knall vær og da skulle gubben ha unga og jeg skulle slikkesol i hagen eller på stranda og bare kose meg. hvær gang gubben hadde fri og for det meste ellers øsa det ned fra oven. jegvilhadenslikkesoldagenmin.
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Og det som er like deprimerende er at den lille antydning til runfarge jeg fikk tidligere i sommer er borte...så nå er jeg lie blåhvit..jeg hadde håpt på å kose meg i hagen nå etter vi flytta hit og sole eg litt på sensommeren...men de gang ei. :-( Spørs om jeg kryper til korset og leier meg solarium noen uker...for tungvindt å dra på solsenteret...det er et par mil unna :-(
Sibas Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Uff.. Er det så ille fatt at du legger deg i kreftboksen for litt brunfarge? Kjøp deg selvbruning. Mye billigere enn å leie solarium og det holder bedre.
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Har prøvd ørten forskjellige selvbrunings greier..alt fra hjemme opplegg og til salong..synes ikke det er pent i det hele tatt. Ser med en gang om andre er selv/salong-brunet eller om det er naturlig farge også...lyser lang vei.. Blir jo skjoldete etter noen dager også for den del. Litt solarium skader ikke... 15-20 min daglig i 2 uker hadde gjort godt.. Jeg tar ikke sol året rundt. Og det er vel årevis siden jeg lå i et soarium..men sien jeg ikke har fått somerfarge denne sessongen så vurderer jeg "jukse" litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå