Gå til innhold

Mulig jeg overreagerer.... MEN..

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nå er jeg faktisk møkklei folk på msn (og ute i den store vide verden forøvrig) som HVER dag sier "nå er det ikke lenge igjen".... TROR DE IKKE AT JEG VET DET????????????

Eller svigerinna mi som sa her om dagen "han har ikke kommet enda??"... "eh, joda, han er bare nedpå kiosken en tur!!"

Tror de at de ikke vil få beskjed???

Agg... dagens "jeg-har-ikke-sovet-og-er-drittlei" utblåsning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha...

Husker godt den der. Ble mast på en måned før termin og gikk selfølgelig 9 dager over. Trodde jeg skulle klikke mentalt.

Fikk gjennomsnitlig 10 sms hver dag. Skrudde av mobilen og logget av msn tilslutt..

Stakkars deg. Forbanna irriterende det der.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var da ikke det jeg sa?

Men når folk som helt åpenbart står øverst på "ringe-til" lista når ting skjer, spør sånne "teite" spm, så er det jo lov og lure?

Skrevet

Hehe, husker de nærmeste ringte HVER dag sikkert i 2 uker før termin, gikk ikke så lenge over da men. Ble jo nesten kleint til slutt.

Har jo ikke så mye å snakke om hver eneste dag!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takker og bukker for litt forståelse! ;o) Hehe.

Og når mennesker jeg i utganspunktet ikke har noe kontakt med, hver eneste dag (ja, spes ën) skriver det samme, dag ut, og dag inn, på msn... åååå, tilt ja!

Å herregud, også 9 dager over da! Jeg har jo 13 dager igjen før jeg er på minussida.... Tamtetam :o)

Skrevet

Det er jo bare standardfraser. Ting man bruker å si. Og jeg er ganske sikker på at du har sagt noe lignende selv.

Skjønner du er lei, men å irritere seg over at folk gleder seg sammen med deg?

Skrevet

Kjenner meg sååååååååååå godt igjen!

Holdt på å klikke av alle som spurte!!

Ikke særlig kult når jeg gikk 13 dager på overtid heller!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, standarfraser som folk bruker fordi de ikke har noe mer fornuftig og snakke om! Flott at de gleder seg sammen med meg, men og si HVER dag, at "nå er det ikke lenge igjen"??? Og HVER dag spørre "gleder du deg??".. (det er samme menneskene det er snakk om her)

Men jeg skal smile, og være takknemmmelig! :)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen!!

Store kom 14 dager over termin, og lille 11 dager over. Andre gangen maste ikke folk så veldig, men første.....

Skrevet

Jeg tror at det er pes at folk spør og graver...

Men ville ikke vært særlig bedre heller om de rett og slett ikke brydde seg og ikke gadd å snakke om magen....

Burde vært en mellomting..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ta mamma f.eks. Ho gleder seg jo kjempemasse til og bli bestemor igjen, men ho spør aldri om noe, fordi ho vet at jeg sier ifra... Samme med bestemor, som jo og er helt på tuppa etter og bli oldemor igjen, men hun og vet at jeg sier ifra.. Kanskje min familie bare er litt bedagelig anlagt sånn :o)

Skrevet

Synes ikke jeg fikk så mas jeg.. husker ikke.

Er også stas at de bryr seg og nysgjerrig på den lille og jeg da..

Moren min var rå på å sende navne-forslag på sms....

Faren min og familien hans brydde seg ikke så der fikk jeg ikke hørt noe i fra..

Skrevet

Nå fikk du jo før termin også da koseklumpen ;)

Skrevet

Hehe, skjønner godt frustrasjonen jeg!

Jeg gikk aldri over, hadde planlagt keisersnitt tre uker før tiden. Alikevell presterte folk å begynne å masse leeeenge før det om når tid jeg skulle få ut ungen. Hadde jeg måttet gå enda 5 uker tror jeg at jeg hadde isolert meg ja...

Skrevet

Hehe, ja jeg kjenner meg igjen... Enda min ble født før termin så var alle helt hysteriske... Møtte meg der jeg gikk med magen; "ååå- du har ikke født enda nei"... (Eh jo selvsagt, jeg er bare VELDIG oppblåst..); eller min mor som så det som sin plikt å ringe sånn 3 ganger daglig. (På hustelefonen), som sa HVER gang jeg tok telefonen "ååååå- så du er hjemme altså.. (Eh, nei jeg ligger på føden akkurat nå....)

Sympatiklem sendes herved :-) og selvsagt et lite "nå er det ikke lenge igjen".....

Skrevet

Husker godt hvordan det var, tror ikke de maste så veldig mye med guttene, men de kom 10 og 22 dager før termin. Men når jeg skulle ha lille snuppa, så rant det inn med sms'er. Har hun kommet i natt?? (fra mamma hver morgen i 1 måned), Er det noe på gang/har frøkna kommet??? (svigermor som vi skulle bruke som barnevakt under fødselen, som da absolutt hadde vært den første til å vite noe). Gikk 6 dager over med lille snuppa, og på termin dag måtte ALLE sende meg en sms der det sto, nå er du på overtid, hvordan føles det??????? GRRRRRRRRRRRR makan til mas!!

Forstår deg godt jeg, prøv å nyt den siste tiden!!

Å lykke til med fødselen når det skjer:-)

Skrevet

Set spiller ingen rolle...

Jeg skrev at jeg -tror- det er pes at folk spør og graver......

Husker jeg var sliten før fødselen og ville ha snupp ut..for jeg fikk ikke noe søvn i det hele tatt.... men vet ikke..om folk hadde spurt og gravd.. hadde ikke tatt det så negativt tror jeg

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, ingeting var mer irriterende enn de spørsmålene når man selv bare gikk og ventet og ventet.

Den siste uken forhåndslagret jeg sms til de som spurte mest med "nei, vannet har ikke gått og jeg har ikke født. Jeg venter fortsatt. Ha en god dag ;-)" Sørget for at den ble sendt automatisk på morgenen ved 08-tiden. Det var ganske deilig å slippe å få spørsmål-sms tikkende inn etter det tiltaket.

Skrevet

Tro meg, det vet du ikke før du er der ;)

Når man først har kommet til termin, og man går over blir alt annerledes! Da forventer alle at ungen skal ha kommet, og du blir mer og mer lei..

Jeg også syntes ikke det var noe pes at folk spurte før jeg var over termin..

Skrevet

Hehe, tror de fleste har det slik. Folk begynnte å mase på meg en mnd før termin, siden storebror kom for tidlig. Lillebror ventet like godt til en dag etter termin.

Men jeg maser like mye selv. Har ei veninne som hadde termin i juli, men gikk 14 dager over. Tror jeg masa på henne 3 ganger daglig, drømte om henne om natta osv. Så vi maser nok litt alle sammen, men det er jo godt ment.

Skrevet

Jeg ville kanskje ikke hatt så mye imot at folk brydde seg om den lille i å med at min far og hans familie ikke bryr seg i det hele tatt om vår eksistens,,,,føler vesla og nr 2 har "en fam for lite" derfor liker jeg at de den fam de har bryr seg.. om det så er litt for mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...