bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 hei hvordan går det med deg? jeg vet du har boken, fra boller til burritos. jeg har lånt bort min og lurte på om du hadde giddet å skrive opp den gulrotkake oppskriften som står der?
prøvekluten+3små Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 hihi,eller du kan få en av meg om du vil:o)den er kjempegod! 6 egg+6 dl sukker=piskes 3 ts kanel 3 ts vaniljesukker 3 ts bakepulver 3 ts natron 6 dl hvetemel 3 dl soyaolje 6 dl finraspet gulrot sikt i det tørre og tilsett gulrot og sojaolje stekes midt i ovnen på 175 grader i ca 40-45 min FYLL: 200 g philadelphia naturell-ost(1pk) 120 g smelta smør 4 ts vaniljesukker ca 11/2 pk melis
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 glimrende. tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå