Gå til innhold

ROPER PÅ SAUEN


bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hvordan går det med deg?

 

jeg vet du har boken, fra boller til burritos. jeg har lånt bort min og lurte på om du hadde giddet å skrive opp den gulrotkake oppskriften som står der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi,eller du kan få en av meg om du vil:o)den er kjempegod!

 

6 egg+6 dl sukker=piskes

3 ts kanel

3 ts vaniljesukker

3 ts bakepulver

3 ts natron

6 dl hvetemel

3 dl soyaolje

6 dl finraspet gulrot

 

sikt i det tørre og tilsett gulrot og sojaolje

 

stekes midt i ovnen på 175 grader i ca 40-45 min

 

FYLL:

200 g philadelphia naturell-ost(1pk)

120 g smelta smør

4 ts vaniljesukker

ca 11/2 pk melis

Skrevet

glimrende. tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...