Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 ...at Solskjær må gi seg som fotballspiller jeg... Sikkert ikke mange som bryr seg, men det gjør jeg. Tror du skal lete lenge etter en mer sympatisk og likanes fotballspiller en han. Som og har satt sine spor utenfor Norge. *Lykke til videre Solskjær*
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Godt du var det da, vennen, for det virker ikke som det er så mange andre fotball interesserte her.... Monajenten, hvor er duuuuuuuuuuu... hihi
Kakeåndsen Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Må han det?? Har ikke lest noen avis eller sett på tv ennå i dag, så det har jeg ikke fått med meg. Enig at det er trist, men håper han kan fortsette å jobbe innen idretten som han vel har ytret ønske om. Tror vel Man U fikser han en jobb. Han virker som en fantastisk mann som vet hva som er verdifullt her i livet. Han har ikke tatt av slik som mange av de yngre, norske fotballspillerene har, til tross for at han vel er den største stjernen av de alle. Foreldrene hans burde jammen være stolt av den oppdragelsen de har gitt ham!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Som jeg sku ha sagt det selv ;o) Han orket ikke flere operasjoner, derfor han legger opp.
Kakeåndsen Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Man må vel bare akseptere det når kroppen sier stopp.....
yasmina Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Huff, ja leste det jeg ogsaa. Er veldig trist, men tror han kommer til aa gjoere en straalene figur som trener og ikke minst som Uniteds fjes utad. Bye,bye to the life and sol of United.!!! ( og heia chelsea !!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå