bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 hvilken kanal har dere stilt den inn på? vi får den bare ikke til å virke
Marius06 + tvillinger Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ville bare si at jeg hadde 2 top com babycaller og ingen av de fungerte hos oss. Har vært veldig mye trøbbel med de og mange som har klaget. Den overførte aldri lyden, ble bare stående og klikke. Så jeg hevet kjøpet og butikken bekreftet at de ikke fungerte. Har nå kjøpt en Phillips fra alexi.no til 899 og den fungerts så fort jeg satte den i stikkontakten.
silhah og emilie Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 det er så mange som klager på den men mange som ikke lesre bruksanvisningen skikkelig også vi har stilt begge på kanal 10 så må du vri på det hjulet på siden på babyen sin del...den justerer hvor mye lyd som taes opp
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 vi har en topcom og den virker bra.. har den på kanal 3..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå