Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hadde bestilt 6 bodyer i ull til snuppa som jeg har fått idag.. Vil gjerne få vasket de opp nå, men synes det er litt sløsing å sette på en maskin med bare 6 små bodyer inni.. Tenkte å vaske de for hånd, men må man ha milo skyllemiddel eller holder det med bare milo til vask? Ellers har jeg hørt at man ikke trenger å vaske ull så ofte.. De andre klærne til gullet hiver jeg til vask når jeg tar de av for kvelden eller når det kommer litt gulp på. (bodyer)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Eg bruker ikkje skyllemiddel når eg vasker ull. Vasker det når eg ser det er skittent, ellers så bare henger eg det opp til lufting. (Men med mine betyr det at ull blir vaska ganske ofte da....)
1881 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Vasker alt ullundertøy i maskin med milo evnt et annet ullvaskemiddel. Fibrene holder seg lenger og det samme med varmeeffekten. Har du ikke noe undertøy du selv kan vaske sammens med bodyene?
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Bruker ikke ull selv, men vet man må ha til babyen.. Har derfor kjøpt til henne.. Hun er da eneste ullbruker i familien nå.. :-) Skal kjøpe mer etterhvert, men begynner med bodyer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå