trompetisten Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Mini er levert i barnehagen, sin første ordentlige uke, og hun koser seg helmax i barnehagen. Mannen er dratt på jobb. Jeg har lest alle nye innlegg på dib (i alle fall de som interesserer meg) Vært innom facebook. Straks ferdig med nyhetene. Fått et nytt avslag på jobb. Svigers er på ferietur. Min fam bor 35 mil unna. Venner er på jobb. Ute er det skikkelig (/møkka)(#"¤?vær Ikke flere jobber jeg kan søke på akkurat nå (søkt på "alt" som er utlyst) Hva i all verden skal jeg fylle dagen(e) med??
murmelmamma Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 bruk en time eller to til å ta en lang dusj og pleie deg selv.....drikk en god kopp med kaffi...og les en god bok.....lag noe deilig til middag som venter på familien når de kommer hjem..Kanskje du kan melde deg som vikar noen steder? slik at du er "i gang" med jobbing ivertfalll?? og lykke til med jobbsøkingen!!
Supermamm Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Ta deg en god treningsøkt, eller gå en lang tur! Ellers er jeg helt enig med murmelmamma. Lykke til med jobbsøk: )
trompetisten Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Skal ut å gå i dag ja.. Finnes ikke dårlig vær sies det så... Spørs om jeg skal ta turen innom adecco eller noe sånt også da.. Jeg klager ikke altså. Er deilig med litt tid alene (første gang på nesten to år), men ble plutselig fryktelig stille i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå