Galskapens overhode Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 fysioterapeut! Min har gitt meg øvelser som jeg skal bruke i situasjoner der det gjør veldig vondt å bevege seg. Ellers var rådet å hvile ofte i løpet av hverdagen.. men det er ikke alltid like enkelt å kombinere med en jobb.
carina og *jentegullet* Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 nei..jeg driver barnehage hjemme så d er ganske høyt tempo...
trollemor med hybelboer Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 En Ostopat... Jeg går til en ostopat for rygg og nakke og han har fortalt om jenter med bekkenløsning som han har hjolpet og en ostopat jobber på andre måter en fysioterapauter og kiroprktorer og jeg har vedlig tro på det... så jeg anbefaler deg å prøve det
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 En flott måte å lindre smerter og avlaste bekkenet er varmt vann.... Legg deg i badekaret hver kveld, i godt varmt vann... legg deg på magen og kjenn vannet løfter deg, snu deg med gjevne mellomrom.... unn deg ett langt bad på denne måten hver kveld så burde du merke stor forskjell... Om du har badekar da...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Uff...da er det lite å gjøre!:-/ Du kan jo begynne med bekkenbelte og prøve naprapat, eller hva nå enn det heter. Hvile masse om ettermiddagene i alle fall.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 MBT-sko, på anbefaling fra fysioterapeut. De er grisedyre (1995kr og kjøpes i butikker som selger helsesko), men verdt hver krone for min del. Jeg klarte knapt å gå før jeg fikk dem, men har hatt det greit siden. Sjekk linken: http://www.swissmasai.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå