murmelmamma Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 jenta mi begynte i barnehagen 6 august nå i år... og jeg trodde derfor ikke at vi skulle motta kontantstøtte denne måneden.. Men når jeg sjekket kontoen i dag tidlig så var den jammen meg kommet inn på kontoen på vanlig måte... er dette riktig?? får man kontantstøtte den mnd hun begynner i barnehagen også?? vet dere?
1881 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jepp, du får kontantstøtte ut måneden så dette var siste utbetaling! Hadde hun derimot begynt før august så hadde siste måned vært juli!
murmelmamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 ok..takk for svar. 3300 kr mer i måneden enn man har regnet med er jo ikke dumt...!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå