Gå til innhold

ang kontantstøtte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi begynte i barnehagen 6 august nå i år... og jeg trodde derfor ikke at vi skulle motta kontantstøtte denne måneden.. Men når jeg sjekket kontoen i dag tidlig så var den jammen meg kommet inn på kontoen på vanlig måte... er dette riktig?? får man kontantstøtte den mnd hun begynner i barnehagen også?? vet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, du får kontantstøtte ut måneden så dette var siste utbetaling! Hadde hun derimot begynt før august så hadde siste måned vært juli!

Skrevet

ok..takk for svar. 3300 kr mer i måneden enn man har regnet med er jo ikke dumt...!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...