3-prinser Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 .................tør ikke slippe jubelen løs enda.............................tok en test i morges og den var svak positiv!!! Var en tydelig strek der, men noe svakere enn test-streken. Tar en ny test om et par dager, så får vi se om den har endret seg. :-)
Dægern døtte Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Så spennende da! *krysse fingre*. Ser på profilen din at du er i samme situasjon som meg, gutter på 6 og 9 og klar for å prøve på ny! Vi starter prøvinga i sept vi da! Kanskje jeg kommer etter på 1.tri om ikke lenge...regner jo med at testen din er positiv.....Lykke til!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 den blå streken kommer jo frem pga økt HCG hormon i kroppen, er umulig at den viser posetiv hvis du ikke er gravid! Da jeg var gravid, men mistet viste, det en svak blå strek i ruten gravid og etter noen dager ble streken veldig sterk i ruten gravid da jeg tok en ny graviditetstest! Krysser fingerne for deg! =) Klem
*trønderpia* Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Du er vel gravid:) en strek er en strek:)
Lillegull og spiren Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen. tenker du er glad nå suuuuuuuuger til meg litt babystøv,for nå vil jeg også ha spire i magen:) klem
3-prinser Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Da er det bekreftet.........jeg er GRAVID!!!!!!! Tok en tur innom morgenen med urinprøve. Klarte jo ikke å vente da. Og den var så positiv som den kunne bli. HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå