Misses*fødeklar* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg sliter sånn med å få sove for tiden. Vet egentlig ikke hvorfor. Jeg er kjempe trøtt, men sove får jeg bare ikke. Ligger våken til mellom kl 2 og 6. Ganske slitsomt i lengden. Merker det går utover alt - meg selv og familien (har to barn fra før). Heldigvis jobber jeg bare 50 % natt, så jeg kan som regel sove litt lenger om morgenen. Jeg blir bekymret for bebisen i magen. Jeg merker selv at jeg er stressa - har mye hjertebank og ofte høy puls. Er så redd for at det skal påvirke fosteret negativt!! Ja, ja....et lite syteinnlegg fra meg.... (Er forresten 12+3 i dag).
jente08&jente2010<3 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 jon blund har gått sin vei:) sånn er det med meg å får ikke sove om nettene... men orker ikke ligge våken i senga å høre på snorkingen til sambo! så da kan jeg sitte oppe:) er 21+0 idag:)
vårina Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Komme inn på chatten her i bim da:) Koseligt med flere å snakke med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå