Gå til innhold

Hvor blir det av John Blund.....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med å få sove for tiden. Vet egentlig ikke hvorfor. Jeg er kjempe trøtt, men sove får jeg bare ikke. Ligger våken til mellom kl 2 og 6. Ganske slitsomt i lengden. Merker det går utover alt - meg selv og familien (har to barn fra før).

Heldigvis jobber jeg bare 50 % natt, så jeg kan som regel sove litt lenger om morgenen. Jeg blir bekymret for bebisen i magen. Jeg merker selv at jeg er stressa - har mye hjertebank og ofte høy puls. Er så redd for at det skal påvirke fosteret negativt!!

Ja, ja....et lite syteinnlegg fra meg.... (Er forresten 12+3 i dag).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jon blund har gått sin vei:)

sånn er det med meg å:)

får ikke sove om nettene...

men orker ikke ligge våken i senga å høre på snorkingen til sambo!

så da kan jeg sitte oppe:) er 21+0 idag:)

Skrevet

Komme inn på chatten her i bim da:)

Koseligt med flere å snakke med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...