apollo71 - har fått gutt Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Gutten min har alltid hatt en gulpeklut med mamma lukt på i sengen sin. I kveld så fant jeg han i sengen med kluten over ansiktet og han kjempet med å få puste. Jeg tok han raskt ut av sengen og ut på gangen og da såg jeg at han var helt blå på leppene, hvit i ansiktet og kaldsvettet skikkelig. Hele kroppen hans var helt slapp og han pustet veldig stille. Jeg ropte på mannen min og han kom og tok kontakt med legevakten med en gang. Mens han snakket med legen så kom lille gutt seg litt etter litt. Han våknet til og begynte å gripe rundt fingeren min og beveget seg litt. Vi la han på et teppe på gulvet og prøvde å leke litt med han for å se om han reagerte på oss. Han reagerte fint da. Han lo litt og beveget armer og bein som vanlig. Stakkaren var veldig trøtt og han ville i grunnen bare sove men jeg var litt redd for det da. Han sovnet nå til slutt og jeg går hele tiden inn for å sjekke at han har det bra. Jeg fikk helt panikk. Når han virket som seg selv igjen så måtte jeg levere han til pappa'en for jeg begynte å stor gråte når jeg tenkte på hvor nær vi var for å miste han. Han sover heldigvis godt nå uten kosekluten sin i sengen så får vi håpe at jeg og klarer å få sove i natt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Uffda, så fælt!!!! Godt det endte bra! Du er en god mor, husk det. Morsfølelsen tok hånd ikveld og sørget for at du gikk inn:) Ekkel opplevelse, men det endte godt. Det er det viktigste.
mammaen til G & A Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Uff saa utrolig skremmende. Bra det endte godt, og jeg haaper dere alle faar sovet i natt. Klemmer fra
apollo71 - har fått gutt Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Han har sovet godt i hele natt og i dag er det som ingen ting har skjedd. Han er en solstråle stort sett hele tiden ) Mor har sovet litt også ) Takk for at dere tok dere tid til å lese. Ganske skremmende og vil ikke at andre skal oppleve det samme
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Å, herregud!! Noe så grusomt. Stakkars dere som måtte oppleve dette, men det endte heldigvis godt! Klem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå