Gå til innhold

Begynt å tenke på barnehage/park/dagmamma/au pair el?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Begynt å tenke på barnehage/park/dagmamma el?

Hvordan vet man hvor/når/hvilke barnehager som er bra og ikke?

Synes det virker litt håpløst alt sammen!

Hva kommer dere til å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldstemann her hos meg er begynt på skolen, og dattera mi går bare 40% i barnehagen (2 dg i uka). Kvir meg skikkelig til å søke minstemann inn (må jo gjøre det snart).. Vurderer SERIØST å utvide permisjonen min! Da kan jeg ha minstemann, og storesøster (som ikke begynner på skolen før om 2 år) hjemme. Har funnet ut at med alle utgifter til barnepass (bg.hage + SFO 100%) så tjener jeg nesten ikke noe på å jobbe likevel. Frister veldig å få noen ekstra år hjemme...kan jo alltids ta noen strø-jobber her og der på ettermiddag/kveldstid.... Huff, vanskelig dette..... (taper jo både pensjonspoeng og feriepenger om en går hjemme da....huff)

Får se hva det blir til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal søke i en privat barnehage som ligger 4 km fra der vi bor, må jo kjøre til og fra såklart men det oppveier at min søster jobber der og barnehagen ligger så fint til i skogen, fri for biltrafikk og lignende,

siden nr 2 er på vei tenkte vi at hun skulle gå 2 dager i førsten fra juni ca og så øke til 3 dager etterhvert.

trygt og godt at tanten hennes jobber der da. hun er jo også fast barnevakt hver uke når jeg er hos fysioterapaut og hun er innom her så og si annenhver dag.

så Martine kjenner henne godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...