Gå til innhold

Hvordan går det med mann og sambo?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Har dere "tid" til mann/sambo om dagen?

Blir lite kos på han for å si det sånn...

Orker liksom ikke helt når en lang dag er over og man endelig får litt tid for seg selv.

Er dere menn "masete"? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min har begynt å "klå" igjen... hehe, tror han føler seg ganske oversett og tilsidesatt!! Synes litt synd på ham, men orker liksom ikke etter en slitsom dag... Er ikke det samme som før på den fronten, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ting blir jo ikke det samme som før nei...har en mann som har endel baller i luften så jeg synes jo det er deilig når han er hjemme. Har ikke tatt den helt ut i sengehalmen enda, mest fordi jeg har hatt vondt, eller rett og slett ikke orket.

 

Bebis sover på vårt rom enda så jeg føler ikke for de helt store sprellene. Men nå skal bebis inn på eget rom, jeg har sluttet å amme så har fått kroppen min for meg selv også så nå skal det bli bedre.

 

Kan vel ikke stikke under en stol at han er HELT klar for å ta opp samlivet igjen, og det skjønner jeg jo :) Må bare komme inn i tralten igjen selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som jobber skift og er inne i friuka si nu.....Masete?JA!Men føler jeg ikke har overskudd..eller lyst..Stakkars mann.Han "ramser" opp alle fordelene me å ha sex;overskudd,forbrenning etc.Ha,ha,ha.D ekke lett dette her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- fordelene ja. Men ulempene da?hihi!

Fikk nettopp melding fra mannen min som kommer hjem etter en uke på jobb imrg..Han er klar for kos virket det som:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...