♡ Jersey ♡ Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei! Er det noen som husker hvordan det er med antall hjerteslag på fosteret og kjønn??? Har ikke UL før neste uke, men vet antall hjerteslag :-)
♡ Jersey ♡ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2007 Huff, feil i overskriften alt!! KJØNN!!! :-)
Krolla og Theodor Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hehe.. ikke så lett det der: Det finnes de som mener at lavt antall betyr gutt og høyt (over 145) betyr jente - og så finnes det de som mener det stikk motsatte... Og i begge leire finnes det eksempler som motbeviser det hele.
Adriansmor med tulla Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 men da er det snakk om ved termin ikke tidligt i svangerskapet....lavt gutt og høgt jente ja.......
♡ Jersey ♡ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Ok! Jeg er bare 17 uker, så da funker vel ikke denne gjettingen ennå :-) Men takk allikevel!
Bdancer Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Noen ganger stemmer det - noen ganger ikke.. Tror det har mye å si med om babyen sover eller er våken og aktiv! Og så kommer det ann på hvor langt du er på vei... hjerterytmen endres ettersom babyen vokser. Kanskje best å finne ut av hvis du måler gjevnlig over tid...
pandabjørn Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 det stemmer på meg denne gangen hjertelyden er på 150 og jeg venter jente......med Sander var den på 150 da også men ut kom en gutt.. tror ikke jeg ville stolt helt på hjertelyden ikke tidlig i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå