Gå til innhold

Hjertelyd og kjøn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som husker hvordan det er med antall hjerteslag på fosteret og kjønn??? Har ikke UL før neste uke, men vet antall hjerteslag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, feil i overskriften alt!! KJØNN!!! :-)

Skrevet

Hehe.. ikke så lett det der:

Det finnes de som mener at lavt antall betyr gutt og høyt (over 145) betyr jente - og så finnes det de som mener det stikk motsatte... Og i begge leire finnes det eksempler som motbeviser det hele.

Skrevet

men da er det snakk om ved termin ikke tidligt i svangerskapet....lavt gutt og høgt jente ja.......

Skrevet

Ok!

Jeg er bare 17 uker, så da funker vel ikke denne gjettingen ennå :-)

Men takk allikevel!

Skrevet

Noen ganger stemmer det - noen ganger ikke..

Tror det har mye å si med om babyen sover eller er våken og aktiv!

Og så kommer det ann på hvor langt du er på vei... hjerterytmen endres ettersom babyen vokser. Kanskje best å finne ut av hvis du måler gjevnlig over tid...

Skrevet

det stemmer på meg denne gangen hjertelyden er på 150 og jeg venter jente......med Sander var den på 150 da også men ut kom en gutt..

tror ikke jeg ville stolt helt på hjertelyden ikke tidlig i svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...