Gå til innhold

Videofilming og foto...


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Har dere vært flinke til å ta bilder og filme småtassene deres?

Så utrolig å se bilder osv fra "lenge siden av"...

At det er mulig å vokse så fort!!

Så liten han var på alle bilder! Hihih!

Gøy å se hvordan de vokser til gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært flink til å ta bilder, men ikke så flink til å filme. Barna forandrer seg så utrolig fort at det er veldig kjekt å ha. Jeg tror jeg husker så godt hvordan hun var for en liten stund siden, men ser jeg på bildene at jeg glemmer fort. Ellers tenker jeg at det er bedre å ta et bilde for mye enn et for lite. Jeg treger ikke på de bildene jeg har tatt, men heller de jeg ikke har tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt masse bilder. Utrolig hvor fort man glemmer hvor små de har vært..... Skulle ønske jeg hadde filmet litt mer, må prøve og bli flinkere til det. Er så mye enklere å bare ta frem fotoapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt masse bilder. Lagt dem ut på fotoalbum på nett, slik at familien (og andre spesielt interesserte) kan se dem. Måtte lage et nytt album nå nylig, fordi det tok så lang tid å åpne det første (altfor mange bilder!). Har også for en gangs skyld vært flink til å sette inn i album (har ellers de fleste bildene fra 3 år tilbake i tid på PC'en).

 

Har nok ikke filmet så mye heller. Men, skal prøve å gjøre det med jevne mellomrom. Morsomt å se på i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar masse bilder, men filmer ikke så mye. Filmet storesøster mye mer, uff uff... Tar minst 4 bilder i hver photosession, så det blir mange identiske bilder, hehe=) Med 2 barn blir det vel tatt mellom 200 og 400 bilder i mnd, alt ettersom hva vi gjør på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmet veldig mye i starten og er så glad for det, er jo bare utrolig å se på nå. Sambo og jeg ble sittende leeenge og se på det her en dag. Føles veldig lenge siden. Jeg tar også MAAAAASSE bilder, sikkert noen hver dag ,-) Han finner jo på så mye vittig. Og så sender jeg mms nesten hver dag til min mor som gleder seg til nye. Hun er syk og hjemme så setter nok ekstra stor pris på noen morsomme og skjønne bilder av barnebarnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var veldig flink med fyrste jenta vår, der filma eg og tok masse bilde. Vart litt mindre med guten vår og no når siste jenta kom så har det vorte mykje mindre bilde dessverre + at batteriet på videokameraet er dårleg so må ordne det litt fort so eg får filme den minste også ein del. Veldig kjekt å kike på i ettertid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...