Gå til innhold

Mensen


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Mange som har fått igjen mensen?

Jeg satser på at den holder seg borte leeeeeeeeeeenge enda.

Savnern ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sett noe til den enda:)

Etter førstemann kom den etter 8 mnd (!!!), etter andremann dukket den opp ca 5 mnd etter fødsel.....nå er det gått 4 mnd og 7 dager, og jeg nyter enda en mens-fri tilværelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke sett noe til den enda, har sluttet å amme så den er kanskje ikke så langt unna...Har fått p-piller så jeg skal begynne med dem, er ikke klar for å bli gravid igjen akkurat nå..Og nei savner den ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde tante rød på besøk i forrige mnd, håper ikke at hun stikker innom igjen....., det er litt merkelig og syns jeg, jeg fullammer så det der skjønner jeg ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 1 fekk eg ikkje att mensen før eg vart gravid att når ho var 9 mnd. Med nr to fekk eg ikkje att mensen før han var 8- 9 mnd ca. Denne gangen sette eg inn sprial og fekk svak mensen for ei veke sida :( Jenta vår verte 5 mnd på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp:( Kom for tre dager siden..

 

Mini er straks 5mnd. Hadde forhåpninger om at jeg skulle slippe ei god stund til, så det var skikkelig nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke sett noe til den, lille guttebassen min blir fem mnd i morgen. Nyter å være "fri" fra alt som heter bind og murring her og der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...