Gå til innhold

Flere ammerunder på natten?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

"Før" var det 2 ammeøkter på natten.

Siste uken er det OFTE!! Han sover mye kortere og spiser meg ut av huset føler jeg

 

FLERE??

 

Er grøt kanskje tingen snart?

Født 12mai og enda 2uker til 4mnd.... Ugg ugg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten det samme her, gutten min er født 12. april... begynte med grøt da han var 4 mnd etter råd fra hs, men han våkner like ofte.. grrr, hadde håpet at det skulle bli bedre når han fikk grøt! Før sov han sammenhengende fra 22.30 - 06-07, nå våkner han annenhver time. Rimelig slitsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

same shit here!

akkurat somml86 og lille prinsen skriver...., før så var det en amming, nå har hun omtrent puppen i munn hele natta...., gjett om jeg har vondt i ryggen på morran a...he he....men det virker jo som om det er sån "rutiner" alle disse små har, for de gjør jo det samme samtidig har jeg lagt merke til......

 

 

rart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MÅns!Akkurat d samme her....Holdt på å bli gaaaaaaaal!Bynte me grøt for 3 dager sia å nå legger hu seg kl.20,opp igjen kl.0400,kl.0600 og kl.0830.Trur ikke jeg klager på den.Blander grøten med 1ts grøtpulver og blander med morsmelk(håndpumper) så den blir ganske tynn.Får litt fruktyougurt ved siden av..Gjør ingenting at du prøva å gi han litt.(Husk å film han første gang,d e show!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt var det opp 23,01,03,05,06 osv...

Sov GODT mellom 07-08:)jiha!

 

Grøt og filming høres bra ut- hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt er født 22 april. og nå går jeg til innkjøp av grøt...han ligger på puppen hele tiden.. og jeg blir kjempe sliten... orker ikke dette i lengden. så vi får begynne så smått med grøtt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også har det tatt seg opp med ammingen på natta. Gjorde om leggerutinene, og de fungerer veldig bra, så han er i seng rundt kl 20.00. Men, det betyr at han våkner rundt 1.00-1.30 første gang, og så går det gjerne bare et par timer før han vil ha mat igjen, og gjerne 1 til 2 ganger til før det er morgen. Sliter meg ut! Har hørt at det ikke hjelper noe særlig med grøt, da den ikke er så mettende som morsmelk, så hadde håpet at jeg kunne drøye med å starte med grøt til han er 6 måneder. Han ble født 30. april, så kunne jo ha startet med grøt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det MANGE ammerunder ja! I seng klokken 20.00, amme klokken 23, 01, 03, 05, 06, 07 osv. Noen ganger oftere også.

Kjøpte inn grøt i dag, men kunne tenkt meg å vente til vi var ferdig med flyttingen, av bedagelige grunner...

 

Men hvorfor er du i April-klubben når Marius er født i Mai? *Nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...