Gummelillan Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har dere sett de hysterisk fjollete Axe-reklamene??? Så den med hun som sitter i tannlegestolen her om dagen. Jeg lo så jeg omtrent datt ned fra sofaen. Gummismannen ble alvorlig bekymret for om det hadde klikket for meg, for han skjønte ikke hva det var som var så hysterisk morsomt, men det der når hun damen bare "eksploderer" og bomullstampongene spretter ut... ;-)))) Vel, har ikke ledd så godt av noe sååå dumt på aldri så lang tid!
Dailis Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hehe. Jeg lo ikke av den, jeg grøsset, masse masse bomull i munnen *grøss* Men ufattelig dumme reklamer, hehe.
dritgrei hei hei! Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 he he.... jeg liker dem godt! men ler gjør jeg ganske sjelden, om ikke det er av meg selv.... ;-)
Karomamma Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Ha ha, jeg lo også godt av de teite reklamene der, den med svigerfaren også!!! Tror nesten Karopappa vurderer deo-skifte, ho ho ho....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå