Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysjassa! Så mye man bekymrer seg som nybakt mor. Har hatt babyen i 8 dager nå, og rukket å bekymre meg over følgende:

- Han kommer til å dø av sult (slet med amminga de første dagene)

- Er han autist? (er like interessert i lampa som i ansiktet mitt)

- Har han narkolepsi (sover jo neste hele tiden)

- Er han døv (skvetter ikke av høy hosting eller av at bikkja bjeffer rett ved ham)

- Har han immunsvikt (gugg i øyet + lite bleiesår)

Har lært av mamman min tror jeg... hun bekymrer seg for meg fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner til det :)

amminga er vell kommen i gang? da går det heilt fint :)

alt er heilt normalt.. det med lyder er jo bare bra :)

Gugg i øye: drypp litt morsmelk på...

autist: jenta mi på 4 uker elsker taket.. begynnt med litt øyenkontakt i det siste.. jenta såv stort sett 24/ dei to første ukene..

lykke til :)

Skrevet

Du føder også dårlig samvittighet i det du føder ditt første bran;)

Kan trøste deg med at alt det som står i parantece er helt normalt og faktisk vanlig. Hadde det vært motsatt på alle punkter ville jeg heller tenkt litt:) Ja ikke det med amming da, men kan ikke si jeg har hørt om noen spesbarn i Norge som har dødd av sult de siste åra..

Skrevet

hehehehe... kan vel si jeg kjenner meg ijen fra de første dagene ja :P:P hehehe...

Skrevet

høres ut som alt er i skjønneste orden!

er du usikker i forhold til om mini får i seg nok næring, så ta en tur innom helsestasjonen for å veie og skulle det vise seg at du ikke har nok så finnes jo mme. Bare 9 dager siden du fødte - det går seg nok til skal du se!:)

Bekymre oss må vi bare venne oss til...:) kommer til å gjøre det i all tid fremover nå.. uansett hvor store de blir, gifter seg og får egne barn, så er de fortsatt de små gullungene våres:)

Skrevet

Hehehehe, dette er en del av jobben... Vil du ha et tips om en liten barne-husbibel? Der står nemlig ALT (hvordan får de det til - du kunne slått opp på alle disse tingene, og funnet svar...) og alt er formulert som 1. spørsmål som du stiller ovenfor stilt av bekymrede foreldre, og 2. svar. Den er på engelsk og heter "What to expect the first year". ANBEFALES!!! Et fint supplement til dette forumet ")

Klem

Skrevet

Hehe, som om jeg skulle sagt det selv, kommer seg litt etterhvert da, heldigvis :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...