Gå til innhold

Sjaman,

Feit og freidig <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt nysgjerrig her...

Hvordan fant du ut om evnene dine, du vet om klarsynhet og kortforståelse, Healing osv...

Tror at jeg kan ha noen heldige øyeblikk mhs til klarsynthet... men vet ikke hvordan jeg skal bli sikker...

om du gidder å komme med noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeger vel ennå ikke helt 100% sikker på evnene mine hehe...man kan jo aldri si 100% sikkert at man er synsk eller klarsynt...MEN

om du bestemmer deg for å utvikle deg...øver deg...spør etter bevis...

Om jeg ser noe ang en person spør jeg etter bevis...jeg sier ofte inni meg at jeg må ha flere detaljer...sist så jeg at ei jeg spådde skulle flytte...bryte opp og flytte utenlands...jeg ga meg ikke og sa hvis ikke jeg får vite land eller by fortsetter jeg ikke...og Tyrkia kom frem..det viser seg nå at de skal flytte dit og jobbe...hehe

Så det er vanskelig å si hva som virker for deg...selv har jeg en tendens til å få inn ting hos en person jeg skal spå som er neste på lista dvs spår jeg Anne og Beate er neste får jeg signaler inn om Beate og det er forvirrende men har lærtmeg å skrive ting opp og det er litt moro at det ofte stemmer da haha

Noe av det har vel sin forklaring at jeg selv er en person som går i et lyntempo og da gjør evnene mine det og...bare ennå fortere..

Ellers råder jeg deg til å ta noenkurs eller bare melde deg på nettsider og snakkemed likesinnede...

Utenom det vil jeg bare si at jeg prøver å ikke reklamere for mye med hva jeg gjør og hjelper for det meste folk gratis med ting, noesier meg at man ikke trenger å sko seg på andre for å tjene på slike evner men ok det er mitt syn på saken...

Her inne på dib harjeg vel reklamert mener mange men når folk roper så svarer jeg...

Ønsker deg i alle fall lykke til med prosessen for det er en prosess og du velger selv tempoet....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...