Feit og freidig <3 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 har kommet inn i en ond sirkel.. må liksom ha ett par glass vin før jeg klarer å invitere sambo til skikkelig sex.. uten det så er jeg stiv og kun konsentrert om at jeg Haaaaaaaaater kroppen min.. Noen tips? Føler meg rimelig teit nå, sorry...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Nyt vinen din ;-) He-he... Mange som slapper litt mer av etter et par glass,normalt det. Men kroppen din ser jo likedan ut for samboeren din uansett,og han liker den like godt uten to glass vin som med ;-)
-Lin Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Men kjære deg, samboeren din ELSKER sikkert kroppen din!!! -For han trenger vel ikke den vinen først? Nei, kvitt deg med de tankene. Uansett hvilken fasong den kroppen din har, passer den helt perfekt for samboeren din. DU er den han vil ha. Prøv en gang om du får det til uten vin. Kanskje det går helt fint? Kanskje det blir bedre enn noen gang? Prøv å ikke tenke på din kropp, tenk på hans heller, så kanskje du mykner litt. Lykke til! Klem
Feit og freidig <3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 He he, skjønner det om sambo... Men jeg er litt lei meg for at de siste par årene (etter tolv år) så klarer jeg ikke å gi av meg selv og sexen skjer stadig sjeldnere.. Klarer ikke slippe meg løs som før på en måte... Og det handler ikke om kjedsomhet, kun usikkerhet... HMM, vet ikke om jeg ¨forklarer så godt- men v i har veldig sjelden sex- det er ikke jeg som ikke vil men oss begge - r nok inne i en down periode.. og når det skjer så er jeg helt"tom" liksom- fikser ikke å føle meg sexy lenger... Føler meg skikkelig dum som spør om dette men noen som har tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå