Embalasjen *påovertid* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hmm..Tror kansje jeg er gravid..skulle hatt TR i går, men ingen tante dukka opp..har kjent mensenmurringer i ett parr dager nå men ingenting har kommet...jeg vet at sist jeg var gravid så hadde jeg mensenmurringer rundt da jeg skulle ha mensen men fikk den aldri og da var jeg jo selvfølgelig gravid../men han levde aldri opp) kommer meg ikke på ett apotek for å kjøpe test heller med det første (bor i gokk) det eneste domme nå er at det er slutt mellom meg og sambo nå :-( det var jo ikke sånn jeg så for meg at det skulle bli..vil jo gjerne være sammen med barnefaren når jeg er gravid og skal ha barn..og jeg og x'n kommer aldri til å bli sammen igjen heller..huff jeg bare føler at jeg er gravid denne gangen..bare vet det innerst inne
Embalasjen *påovertid* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2007 har ingen symptomer bortsett fra mer utflod..men ellers hver måned så har jeg vondt i brystene og alt du kan tenke deg. fra jeg har eggløsning fram til TR...men ingenting denne måneden..bare mensenmurringer i 3 dager nå...skjønner ingenting jeg.. jeg bruker alltid å få tr på ikm dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå